PAMPOLS crea una aliança estratègica amb una important empresa del sector del paper per poder oferir més gamma de productes als clients
24 febr.

PAMPOLS crea una aliança estratègica amb una important empresa del sector del paper per poder oferir més gamma de productes als clients

Com a resultat d’aquest acord, que es formalitzarà en els pròxims mesos, PAMPOLS Packaging Integral augmentarà la seva oferta de productes més sostenibles.

PAMPOLS Packaging Integral, referent del sector dels envasos i embalatges de fuita i hortalisses, amb seu a Lleida, Barcelona, València i Saragossa, ha firmat un acord amb una important empresa de l’embalatge de paper de Barcelona, gràcies al qual PAMPOLS oferirà productes de Kraft i derivats del paper als seus clients.

Aquest acord dona a PAMPOLS noves oportunitats, com, per exemple, respondre a la gran demanda per part dels  nostres clients d’aquest tipus de material que aparenta sostenibilitat de cara al consumidor final. També permet poder fer tirades curtes per a campanyes o promocions i amb temps d’entrega cada vegada més ràpids.

 

 

 

El gerent de l’empresa, Francesc Pàmpols, va destacar que aquest acord que es formalitzarà en els propers mesos és un dels més importants en la història de la companyia i demostra l’èxit de l’empresa al moment de situar-se com a distribuïdor d’aquesta classe de productes. “Estem molt contents amb aquesta aliança entre dues companyies referents en el seu sector”, va dir. “Sempre hem apostat per tecnologies d’avantguarda per donar a la nostra empresa un avantatge en el mercat, així com proporcionar solucions innovadores i personalitzables als nostres clients” comenta. “Escollim aquest partner per la seva visió i versatilitat en les seves solucions en la indústria del paper, però també perquè compartim una mateixa visió sobre el desenvolupament. Estem segurs de què ens permetrà ampliar el nostre negoci i ens donarà més marge per poder reaccionar a les demandes dels nostres clients, i també dels nous”.

 

 

 

INFINITES POSSIBILITATS

Cada cop els consumidors finals estan més conscienciats en disminuir la petjada de carboni, un factor de decisió que va agafant més pes a mesura que la societat es consciencia de la complicada situació mediambiental que vivim. Francesc Pàmpols apunta que “el nostre objectiu és facilitar aquest canvi cap a polítiques més sostenibles” i afegeix que “la percepció dels consumidors finals i els departaments de màrqueting de les empreses és buscar productes més sostenibles”. En aquesta línia de treball manifesta que “sent fidel al nostre compromís de ser més respectuosos amb el medi ambient, oferim envasos de cartró, concretament els derivats del paper micronal i kraft, que permet la resistència a la humitat i el contacte directe amb els aliments”.

Segons el gerent de l’empresa “aquest tipus de material ofereix uns avantatges davant altres materials com la personalització de diferents formats, fet remarcable, o impressions de major qualitat, aportant un factor diferencial al packaging i permetent poder fer tirades curtes per a campanyes o promocions. La seva alta versatilitat el converteix en un gran aliat per a les propostes dels nostres clients aptes per a tota mena de carns, fruites i verdures”.

Comments (No Responses )

No comments yet.

Deixa un comentari

Drag To Verify

sixteen − 11 =